NVT
|
PP_Draaiboek voor de beginnende maker van een totaalspektakel
|
|
RITCS,
PBAK Professionele Bachelor Audiovisuele Kunsten,
Bachelor 2,
Oefening
|
2021-22
|
NVT
|
Van idee naar begrijpen
|
|
RITCS,
PBAK Professionele Bachelor Audiovisuele Kunsten,
Bachelor 1,
Solo
|
2019-20
|
NVT
|
Het belang van een internationale ervaring voor studenten uit een mediaschool
|
|
RITCS,
PBAK Professionele Bachelor Audiovisuele Kunsten,
Bachelor 3,
Bachelorproef
|
2021-22
|
NVT
|
Persoonlijk Parcours, Beleving van E-Sports vergroten: voorbeeld Hearthstone
|
|
RITCS,
PBAK Professionele Bachelor Audiovisuele Kunsten,
Bachelor 2,
Oefening
|
2021-22
|
NVT
|
Hoe belichting toegankelijker maken
|
|
RITCS,
PBAK Professionele Bachelor Audiovisuele Kunsten,
Bachelor 3,
Bachelorproef
|
2022-23
|
NVT
|
De betekenis en invloed van kleur.
|
|
RITCS,
PBAK Professionele Bachelor Audiovisuele Kunsten,
Bachelor 1,
Solo
|
2022-23
|
NVT
|
Wat betekent de Metaverse voor de VRT? - Persoonlijk Parcours ll
|
|
RITCS,
PBAK Professionele Bachelor Audiovisuele Kunsten,
Bachelor 2,
Solo
|
2022-23
|
NVT
|
Live sport ervaring evenaren bij E-sports
|
|
RITCS,
PBAK Professionele Bachelor Audiovisuele Kunsten,
Bachelor 3,
Bachelorproef
|
2023-24
|
NVT
|
Billi
|
|
RITCS,
Schrijven,
Bachelor 2,
Individueel Artistiek onderzoek
|
2023-24
|
NVT
|
de kinderlijke fantasie binnen de dystopie
|
|
RITCS,
Niet van toepassing,
Bachelor 2,
Atelier
|
2020-21
|
NVT
|
Interactie binnen kijkend Vlaanderen
|
|
RITCS,
PBAK Professionele Bachelor Audiovisuele Kunsten,
Bachelor 3,
Bachelorproef
|
2023-24
|
NVT
|
Radioregies in Vlaanderen: blijven zij rendabel de komende vijf jaar?
|
|
RITCS,
Radio,
Master,
Paper
|
2019-20
|