NVT
|
Hoe maak ik de beleving voor een bezoeker van een live event interessanter?
|
|
RITCS,
PBAK Professionele Bachelor Audiovisuele Kunsten,
Bachelor 1,
Solo
|
2022-23
|
NVT
|
Hoe belichting toegankelijker maken
|
|
RITCS,
PBAK Professionele Bachelor Audiovisuele Kunsten,
Bachelor 3,
Bachelorproef
|
2022-23
|
NVT
|
Setdesign beMatrix
|
|
RITCS,
PBAK Professionele Bachelor Audiovisuele Kunsten,
Bachelor 1,
Solo
|
2018-19
|
NVT
|
vandenbusscheberre_Persoonlijk parcours Berre
|
|
RITCS,
PBAK Professionele Bachelor Audiovisuele Kunsten,
Bachelor 1,
Solo
|
2020-21
|
NVT
|
Bespreking 'BOOS' - De Gezinsbond
|
|
RITCS,
PBAK Professionele Bachelor Audiovisuele Kunsten,
Bachelor 3,
Oefening
|
2022-23
|
NVT
|
BESTBAP
|
|
RITCS,
PBAK Professionele Bachelor Audiovisuele Kunsten,
Bachelor 3,
Bachelorproef
|
2021-22
|
NVT
|
De betekenis en invloed van kleur.
|
|
RITCS,
PBAK Professionele Bachelor Audiovisuele Kunsten,
Bachelor 1,
Solo
|
2022-23
|
NVT
|
Wat Betekent de Metaverse voor de VRT?
|
|
RITCS,
PBAK Professionele Bachelor Audiovisuele Kunsten,
Bachelor 1,
Solo
|
2021-22
|
NVT
|
Wat betekent de Metaverse voor de VRT? - Persoonlijk Parcours ll
|
|
RITCS,
PBAK Professionele Bachelor Audiovisuele Kunsten,
Bachelor 2,
Solo
|
2022-23
|
NVT
|
Betwistbaar
|
|
RITCS,
PBAK Professionele Bachelor Audiovisuele Kunsten,
Bachelor 1,
Workshop
|
2023-24
|
NVT
|
De Trumpiaanse Bevraging
|
|
RITCS,
PBAK Professionele Bachelor Audiovisuele Kunsten,
Bachelor 3,
Oefening
|
2020-21
|
NVT
|
Bewegende Handen
|
|
RITCS,
PBAK Professionele Bachelor Audiovisuele Kunsten,
Bachelor 1,
Solo
|
2018-19
|