Mijn archief
voor
studenten/docenten/onderzoekers
RITCS
E-COLLECTIES
LEES/READ
Luister/Listen
Online Sources of Dramatic Arts
RITCS-ARCHIEF
Over het archief
Werk indienen
Mijn archief
Opdracht aanmaken
OVER MOBO
Lenen & reserveren
Over ons
Permanente collecties
Theatertekstcollectie VTI/Kunstenpunt
Thuispagina
Inloggen
Geavanceerd zoeken
Terug
Maker
Plaatskenmerk (uitleenbare items)
Academiejaar
Filter
2 resultaten
Beste overeenkomst
Titel oplopend
Titel aflopend
Maker oplopend
Maker aflopend
Academiejaar oplopend
Academiejaar aflopend
20 items/page
50 items/page
100 items/page
Opdracht >
2015-16 1 AK Solo's
Type >
Afbeelding
Taal >
Nederlands
Taal >
Engels
Tag
2015 (1)
Antwerpen (1)
Belgie (1)
Belgium (1)
Internet (1)
Maatschapij (1)
Platonisch (1)
belangst (1)
confrontatieangst (1)
fearofconfrontation (1)
heden (1)
platonic (1)
poetic (1)
poëtische fim (1)
present (1)
relatie (1)
relaties (1)
relation (1)
relations (1)
socialanxiety (1)
Maker
Debaecke, Sam (1)
Tshibangu-Ngalula (Amias Adão), Stijn (1)
Opleiding/traject
Film Documentaire Televisie Schrijven (2)
Traject
Bachelor 1 (2)
Type
Solo (2)
Genre
Drama (2)
Fictie (2)
Opdracht
2015-16 1 AK Solo's (2)
Persoonsnaam
RITCS (2)
Blok, Sander (1)
Botte, Annick (1)
Cardon, Patricia (1)
Cooreman, Sibrecht (1)
Cornille, Tobias (1)
Coulon, Aurelie (1)
Coulon, Felix (1)
Coulon, Manon (1)
Debaecke, Dirk (1)
Debaecke, Sam (1)
Duck, Mathias (1)
Fayle, Anton (1)
Goyvaerts, Jeroen (1)
Hintjens, Ella (1)
Ndow, Remy (1)
Nti, Anthony (1)
Tshibangu, Stijn (1)
Tshibangu-Ngalula (Amias Adão), Stijn (1)
Tys, Tom (1)
Academiejaar
2015-16 (2)
Type
Afbeelding (2)
Video (2)
Taal
Engels (2)
Nederlands (2)
Frans (1)
Besch.
Titel
Maker
Uitgever
Publicatiedatum
NVT
Laisser l' enfant rever
Tshibangu-Ngalula (Amias Adão), Stijn
RITCS,
Film Documentaire Televisie Schrijven
,
Bachelor 1
,
Solo
2015-16
NVT
Platonisch Verval
Debaecke, Sam
RITCS,
Film Documentaire Televisie Schrijven
,
Bachelor 1
,
Solo
2015-16
Vorige
1
Volgende
Privacybeleid: Ons website maakt enkel gebruik van essentiële cookies.
© 2013-2024 RITCS | School of Arts. Royal Institute for Theatre, Cinema & Sound