Mijn archief
voor
studenten/docenten/onderzoekers
RITCS
E-COLLECTIES
LEES/READ
Luister/Listen
Online Sources of Dramatic Arts
RITCS-ARCHIEF
Over het archief
Werk indienen
Mijn archief
Opdracht aanmaken
OVER MOBO
Lenen & reserveren
Over ons
Permanente collecties
Theatertekstcollectie VTI/Kunstenpunt
Thuispagina
Inloggen
Filter
3 resultaten
Beste overeenkomst
Titel oplopend
Titel aflopend
Maker oplopend
Maker aflopend
Academiejaar oplopend
Academiejaar aflopend
20 items/page
50 items/page
100 items/page
Opleiding/traject >
PBAK Professionele Bachelor Audiovisuele Kunsten
Genre >
Audiokunst
Persoonsnaam >
RITCS, School of Arts
Academiejaar >
2021-22
Tag
Brussel (1)
Live (1)
Party in het ritcs café (1)
Rap (1)
Spotify (1)
TikTok (1)
art (1)
fashion (1)
hiphop (1)
music (1)
veel publiek (1)
Maker
Aïs, Adil (1)
Brochez, Asante (1)
Dorné, Jelle (1)
Opleiding/traject
PBAK Professionele Bachelor Audiovisuele Kunsten (3)
Traject
Bachelor 3 (2)
Bachelor 2 (1)
Type
Bachelorproef (1)
Dienst aan derden (1)
Oefening (1)
Genre
Audiokunst (3)
Audiowerkstuk (2)
Experimentele film (1)
Muziek (1)
Opdracht
2021-22: Airbox AK3 - DAD-DAR (1)
2021-22: Bachelorproef AK3 - Pba in de Audiovisuele Kunsten (1)
2021-22: Persoonlijk Parcours II AK2 - Pba in de Audiovisuele Kunsten (1)
Persoonsnaam
RITCS, School of Arts (3)
Aïs, Adil (1)
Brochez, Asante (1)
Cottenie, Jens (1)
De Rijck, Jeroen (1)
De Witte, Daan (1)
Dorné, Jelle (1)
Francq, Maarten (1)
Gevaert, Lukas (1)
Vanonckelen, Bo (1)
Vermandel, Cis (1)
Verschoren, Jan (1)
Academiejaar
2021-22 (3)
Type
Video (3)
Document (1)
Taal
Onbekend (3)
BTS experiment 1: airbox research
Dorné, Jelle
PBAK Professionele Bachelor Audiovisuele Kunsten
Bachelor 3
Dienst aan derden
2021-22
PERSOONLIJK PARCOURS (ADIL AIS) (VIDEO)
Aïs, Adil
PBAK Professionele Bachelor Audiovisuele Kunsten
Bachelor 2
Oefening
2021-22
Hoe heeft TikTok de videoclipcultuur veranderd?
Brochez, Asante
PBAK Professionele Bachelor Audiovisuele Kunsten
Bachelor 3
Bachelorproef
2021-22
Vorige
1
Volgende
Privacybeleid: Ons website maakt enkel gebruik van essentiële cookies.
© 2013-2024 RITCS | School of Arts. Royal Institute for Theatre, Cinema & Sound